Γιώργος Μαζωνάκης – Τέρμα (Νίκος Σουλιώτης & Κωνσταντίνος Παντζής Remix 2015) (Lyrics)

Το Τέρμα του Γιώργου Μαζωνάκη, όταν κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2014, έκανε με την μία επιτυχία. Μάλιστα, το επίσημο τραγούδι και το video clip στο Youtube κανάλι της Heaven, έχουν μαζί περίπου 3.000.000 views!

Έτσι, λίγους μήνες μετά, ο Νίκος Σουλιώτης με τον Κωνσταντίνο Παντζή κάνουν remix μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της χρονιάς, το Τέρμα του Γιώργου Μαζωνάκη.

Ιδανικό φυσικά, για όλους τους djs που παίζουν εμπορικά Ελληνικά τραγούδια!

ΣΤΙΧΟΙ – LYRICS

Νύχτα κενή… Θησείο – Γκάζι
Νύχτα αφιλόξενη… σου μοιάζει
Σ’ έρημα σπίτια και κολώνες
Οι διαλυμένες μας εικόνες
Στα νοερά σε ανακρίνω
Τη μοναξιά μου όλη πίνω
Και σαν καβγάς σε καφενείο
Μες στο μυαλό μου παίζουν δυο
Φωνές

Κι ανοίγω τέρμα τη φωνή
Που λέει τέρμα
Την άλλη που σε νοσταλγεί
Την πλήρωσα με αίμα
Τη θύμησή σου εγκαταλείπω
Αφού το ίδιο δε σου λείπω

Κι ανοίγω τέρμα τη φωνή
Που λέει τέρμα
Την άλλη που σε νοσταλγεί
Την πλήρωσα με αίμα
Κι αν το παράπονο με πάρει
Δε στη χρωστάω τέτοια χάρη
Λευκό χαρτί σε ρίχνω πια
Στου αναπτήρα τη φωτιά

Κόντρα καιρός στην ανηφόρα
Εσύ στ’ απορριμματοφόρα
Μαζί με τ’ άλλα τα σκουπίδια
Χωρίς αρώματα, στολίδια
Με τ’ αύριο σβησμένο φάρο
Σαν το βρεγμένο μου τσιγάρο
Θα περισώσω το αντίο
Και μια θ’ ακούω απ’ τις δυο
Φωνές

Πως να γίνεις resident dj στο bar ή club που ήθελες πάντα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου σαν dj, είναι να παίζεις αρκετά συχνά μπροστά σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Πως θα το καταφέρεις αυτό; Με το να γίνεις resident dj σε ένα bar – club.

Πλέον στην εποχή μας, λόγω οικονομικής κρίσης, τα μαγαζιά που μπορούν να στηρίξουν resident dj, με σχετικά ικανοποιητικά χρήματα είναι λίγα, όπως και οι ημέρες που είναι ανοιχτά. Όμως δεν υπάρχει άλλος τρόπος, για να αποκτήσεις εμπειρία και το «feeling» που χρειάζεται ο dj, για να διασκεδάσει τον κόσμο.

Σε αυτό το άρθρο, θα αναφέρω επιγραμματικά, μερικές συμβουλές αλλά και λάθη που κάνουν πολλοί djs.

Μία βασική αρχή (και ένα λάθος που κάνουν πολλοί νέοι djs), είναι το εξής: Δίνουν cds ή στέλνουν mixes μέσω Διαδικτύου σε επιχειρηματίες, για να τους ακούσουν και να τους προσλάβουν. Λάθος. Στην πλειονότητα τους, οι επιχειρηματίες δεν έχουν χρόνο να ακούσουν αυτά που τους δίνεις. Πρέπει να βρεις έναν πιο άμεσο τρόπο για να κερδίσεις, τουλάχιστον προσωρινά, το ενδιαφέρον ενός επιχειρηματία.

Μερικοί έξυπνοι τρόποι είναι οι εξής:

Αν κλείσεις ραντεβού με κάποιον ιδιοκτήτη club – bar, να έχεις υπόψιν σου πως έχεις 5-10 λεπτά το πολύ, για να του κερδίσεις το ενδιαφέρον και την προσοχή του. Οπότε μη μακρηγορείς, μπες κατευθείαν στο «ψητό» και πούλησε έξυπνα τον εαυτό σου.

Μπορείς να προσφερθείς ώστε να παίξεις ένα βράδυ πριν από έναν άλλον dj στο club, απλά κερνώντας σου τα ποτά. Ειδικά αν είναι γνωστός ή φίλος ο dj, μπορεί να σε προωθήσει πιο εύκολα.

Μπορείς να το πας και ένα βήμα παραπέρα. Να παίξεις ένα βράδυ δωρεάν, σε μία μέρα που είναι «νεκρή».

Το όλο θέμα είναι να μπεις στο dj booth και να σε ακούσουν. Αν το καταφέρεις, έχεις κάνει το πρώτο βήμα. Το δεύτερο, είναι να δώσεις τα δυνατά σου και να σε ξεχωρίσουν για την μουσική και τον τρόπο που παίζεις.

Αν πήγες να παίξεις σε μαγαζί, όπου δεν έχει ένα συγκεκριμένο ύφος και παίζουν τα πάντα, η ερώτηση είναι «τι θα παίξω εγώ για να ξεχωρίσω;» Η απάντηση απλή. Να είσαι ο εαυτός σου. Να παίξεις την μουσική που εσύ θα ήθελες να ακούσεις. Μη προσπαθήσεις να αντιγράψεις στυλ από άλλον dj, από κάποιο πετυχημένο μαγαζί, γιατί θα χάσεις.

Επίσης, πρέπει από την στιγμή που θα μπεις στο club, μέχρι και που θα φύγεις, να είσαι επαγγελματίας.

Να κάνεις αυτό που θα λες. Να πας λίγο νωρίτερα στο bar – club για να προετοιμαστείς, όχι τελευταία στιγμή.

Μη πιεις την ώρα που θα παίξεις! (Τουλάχιστον την πρώτη φορά.) Αλλά και αν γίνεις resident dj, μη κάνεις κατάχρηση του bar, πιες με μέτρο. Σκέψου πως η κάβα δεν φτάνει εκεί δωρεάν… Επίσης, μη ζητήσεις κεράσματα για φίλους.

Εάν κάνεις warm up πρόγραμμα για έναν άλλον dj, κάνε warm up πρόγραμμα, όχι το βασικό! Είναι πολύ βασικό δεδομένο, η μουσική που παίζει ένα club από νωρίς, να είναι η σωστή.

Να είσαι ευέλικτος. Να δώσεις να καταλάβουν πως είσαι εύκολος άνθρωπος για να δουλέψουν μαζί σου. Στην μέση ενός προγράμματος, μάθε από τον επιχειρηματία ή τον υπεύθυνο αν όλα πάνε καλά.

Να προσφερθείς να στήσεις πχ τα μηχανήματα. Να προωθήσεις με όποιον τρόπο μπορείς, το event ή το μαγαζί. Και φυσικά να είσαι ευχάριστος και επικοινωνιακός με τους άλλους djs του μαγαζιού.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, όλοι οι επιχειρηματίες θέλουν να κάνει ο dj και λίγο pr. Εκεί υπάρχει μία λεπτή γραμμή. Ο dj δεν κάνει την δουλειά του pr, απλά αν μπορεί να φέρει και κάποιες παρέες, σίγουρα αυτό θα μετρήσει στα υπέρ του.

Τελευταίο και ίσως το πιο βασικό.

Αν παίξεις ένα βράδυ στο club ή bar που ήθελες και πήγαν όλα καλά, μη γυρίσεις σπίτι και περιμένεις εναγωνίως μέρες να σε πάρουν τηλέφωνο για να ξαναπάς! Όπως έγραψα και πιο πάνω, οι επιχειρηματίες και οι υπεύθυνοι, έχουν συνήθως πολλές δουλειές μέσα στην ημέρα που πρέπει να διευθετήσουν. Αν έπαιξες πχ το Σάββατο, πήγαινε μία βόλτα πάλι την Δευτέρα ή την Τρίτη για ένα ποτό να σε δουν.

Στο marketing, όταν οι διαφημιστές θέλουν πολύ να προωθήσουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, βάζουν τόσες διαφημίσεις στην τηλεόραση, στο internet ή το ραδιόφωνο, ώστε αναγκαστικά να μη μπορείς να ξεφύγεις και να την ακούσεις (βλέπε τα αγαπημένα μας Jumbo!) Έτσι πρέπει να κάνεις και με τον εαυτό σου. Να μην αφήσεις να σε ξεχάσουν. Όσο καλός και αν ήσουν, εσύ πρέπει να κάνεις το επόμενο βήμα.

Αν ακολουθήσεις όλες αυτές τις γενικές αρχές, τότε έχεις αρκετές πιθανότητες να γίνεις resident dj στο club ή bar της αρεσκείας σου, ξεκινώντας και χτίζοντας μία καριέρα που δεν την περίμενες. Το μόνο που θέλει είναι επαγγελματισμό, υπομονή, δουλειά… και λίγο τύχη!

Πως ήταν η διασκέδαση στη Θεσσαλονίκη στα 80s & 90s (Video)

Η διασκέδαση στη Θεσσαλονίκη των 80s & 90s – Ένα συλλεκτικό video για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι…

Ένα σημάδι του ότι μεγαλώνεις είναι ότι η νύχτα της πόλης σου δεν αποτελεί πια μεγάλο δέλεαρ για να γυρίσεις αργά στο σπίτι. Κάθε γενιά έχει τα δικά της σημεία αναφοράς στη νύχτα. Ένα βίντεο, στο τέλος αυτού του κειμένου, που είδα τυχαία, με έκανε να έλθω αντιμέτωπος με το δικό μου νυχτερινό φορτίο. Λειτούργησε περίπου σαν ηλεκτροσόκ αναμνήσεων…

Η πρώτη φορά που βγήκα επισήμως αργά το βράδυ με φίλους, ήταν την άνοιξη του ’81. Στο χορό της τάξης μου στις 9 Μούσες. Εκεί που είναι σήμερα το Ατζούρο. Γύρω από το σιντριβάνι στη μέση της πίστας χορεύαμε με ότι φιγούρα είχαμε δει να παίζει στο Saturday night fever.

Την επόμενη χρονιά ήταν η Number One, πίσω από τον παλιό Κρικέλα, μετά έγινε η ταβέρνα του χοντρού. Ακολούθησε η Golden Gate στην Αριστοτέλους, κάπου εκεί που σήμερα είναι ο Hondos, η Palladium στη Μπότσαρη με Σόλωνος. Πολύ κυριλέ. Εκεί καπνίσαμε κάτι κυριλέ πουράκια μέντας γιατί ήταν χάι και ήπια το πρώτο τζιν φις. Θρυλικός χορός, δευτέρα Λυκείου. Άλλες θρυλικές ντίσκο της εποχής που πήγαινα η Ρεζίν, η Αργώ στην Κρήνη, η Αποκάλυψη στην Παπαναστασίου που έγινε μετά Make Up και μετά δεν θυμάμαι και σήμερα τη λένε Φιγκαρό, η Πιερό στη Λασάνη, ο θρυλικός Κρόνος στο Βαφοπούλειο, που είχα και μέσον ένα θείο μου και έμπαινα τσάμπα, η Blue Sky στη Θέρμη και δεκάδες άλλες Ντίσκο και ανθυποντίσκο. Φρενίτιδα. Μέχρι τη στιγμή που άνοιξε η κορωνίδα που λεγόταν Αμνέζια. Και ξεμακρύναμε. Στο αεροδρόμιο. Να έχει καλά ο θεός το Μπάμπη Ζουμπούλη εκεί ψηλά.

Στην Τρίτη Λυκείου άνοιξε το De Facto και επειδή στο μεταξύ είχαμε γίνει κουλτουριάρηδες κολλήσαμε. Τρώγαμε μια σαλάτα το μεσημέρι εκεί γιατί ήτανε πολύ της μόδας. Μετά άρχισαν οι μπαρότσαρκες. Φλου, Rainbow, Jazz, Sante, Μανδραγόρας, Δον Κιχώτης, Εναλλάξ. Και αργά Berlin, Λούκυ Λουκ, Σελήνη που έπαιζε ο Αγγελάκας. Η θρυλική Σούλα στο Μικρό Καφέ. Ατέλειωτες βόλτες. Ατέλειωτα ξενύχτια. Με νόημα.

Το καλοκαίρι του 88 παίζαμε σκραμπλ στο μπαλκονάκι του Belair (τότε υπήρχε) και θυμάμαι ένα γραμματάκι να πέφτει στο ντεκολτέ μιας διερχόμενης. Κάτι μεσημέρια στο Τεκίλα στην Καρόλου Ντιλ, ο κακός χαμός. Όταν ξεμακραίναμε στην Κρήνη, που ήταν της μόδας πριν την παρακμή, πηγαίναμε στο Segal, στο Zanzibar του Σταύρου Μαρτινίδη πριν ανοίξει το Chorus και για ακόμα μακρύτερα κάτι μυστήρια βράδια στην Περαία στην Άκρη και στην Έξαψη. Δεν υπήρχε νύχτα για δεκαπέντε χρόνια που να κάθισα σπίτι. Εκτός αν ήμουν άρρωστος ή μαζευόμασταν παρέα.

Στην αρχή με την κλασική συμβουλή πρόσεξε μόνο μη σου ρίξουν τίποτε στο ποτό και μετά με το τι χάλια είναι αυτά βρε παιδί μου, ατάκα που άκουσα ένα πρωί επιστρέφοντας από τα θρυλικά κλουβιά που κρέμονταν από το ταβάνι του Troll στο Βότση και υποχρεωτικά έπρεπε για λίγο να μπεις και να το καυχηθείς.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον Ηρακλή να κατεβαίνει τα σκαλιά του Μπανάλ ντυμένος Κάρμεν Μιράντα, και μετά έκανε το Μαρόκο στη Γιαννιτσών και σε μια ταράτσα στον Εύοσμο το καλοκαίρι και μας τράβηξε δυτικά, το δέος της πρώτης φοράς στα χαλάσματα της Αλυσίδας, όταν άνοιξε μετά από χρόνια κλειστού εργοστασιακού σκηνικού, το γιγάντιο σιδερένιο προπολεμικό ανεμιστήρα που γύριζε πίσω από κάτι κίτρινα φώτα στο Φιξ, μια πόρτα που φάγαμε στο Lala’s ένα βράδυ που είχε πριβέ πάρτι, πολύ πριν γίνει Shark, μπουκάλια μπύρας να φεύγουν σφαίρα πάνω από τα κεφάλια μας τις άγριες βραδιές στο Λωτό και στους πέριξ δρόμους, ώρες ατέλειωτες στο δρόμο στην Κορομηλά χωρίς σκοπό να περιμένουμε, στη studio 51 να χορεύω, ξημέρωμα έξω από το Dock με την Κατρίν ευτυχισμένοι και τύφλα, ωραία απογεύματα στο Εν Πλώ και το Ζουμπούλη και πάλι, στο Θερμαϊκό, που μια φορά τον στεναχώρησα γιατί έγραψα για μια αγενή σερβιτόρα του στο Βημαγκαζίνο και με πήρε τηλέφωνο να μου ζητήσει συγνώμη. Χαράματα να βγαίνουμε χαράματα από το Μόμπιλ της Ανθέων και στα αυτιά μας να περνάνε τραίνα. Οι Stranglers στη στροφή Επανωμής στο Coco’s, Θυμάμαι με αγάπη το Ζηκόπουλο, το Βρετό και το Νάσο να αφιερώνουν στα πικάπ των μαγαζιών της εποχής, το Γιώτη Πάγκαλα, το Γιάννη Βαλαβάνη, πρίγκηπα των dj, μια χρονιά που έπαιζε φορώντας γύρω του μια πετσέτα, τη grand dame Βάσω Μιδούχα ένα βράδυ στις Συρακούσες σε μεγάλα κέφια. Όσους είναι εδώ μέσα και όσους απουσιάζουν, όσους γνώρισα στη νύχτα της πόλης και όσους την έστησαν. Αυτής της νύχτας που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. Σίγουρα ξέχασα πολλά και πολλούς σε αυτό το παραλήρημα. Μπείτε άφοβα και προσθέστε μαγαζιά και ανθρώπους. Αλήθεια η Λαποζέ που ήταν;

πηγή: parallaximag.gr

Για δες τώρα και το video που ακολουθεί από την διασκέδαση στη Θεσσαλονίκη των 80s & 90s και ψάξε καλά τα πρόσωπα:

Γιώργος Μαζωνάκης – Τίμημα νέο τραγούδι / Προπομπός του album Παράξενο με μένα (Lyrics)

Βαρύ της φυγής σου το τίμημα, μελαγχολία και μάτια σπασμένα…

Το Τίμημα. Έτσι ονομάζεται και το ολοκαίνουργιο τραγούδι του που θα κυκλοφορήσει στα ραδιόφωνα τη Δευτέρα 20 Απριλίου.

Ο Γιώργος Μαζωνάκης ολόκληρωσε την ηχογράφηση του νέου του album με τίτλο Παράξενο με μένα και αναμένεται να ακούσουμε το αποτέλεσμα πολύ σύντομα.

Τη μουσική στο Τίμημα υπογράφει ο Γιώργος Σαμπάνης ενώ τους στίχους η Ελένη Γιαννατσούλια.

 

Στίχοι:

Πικρός καφές να πάνε κάτω τα αφανέρωτα
Με δαχτυλίδια του καπνού μου σε εξορκίζω
Στοίβα τα λάθη κι άλλα τόσα τα ασιδέρωτα
Θηρίο ανήμερο την τύχη μου τη βρίζω
Μα που θα πάει θα ξεχάσω ότι ξέχασε
Θα με τραβήξει η ζωή από το μανίκι
Μπαίνει η Άνοιξη με αρώματα της με έπιασε
Δεν εκδικούμαι μα υπάρχει θεία δίκη.

Βαρύ της φυγής σου το Τίμημα
Μελαγχολία και μάτια σπασμένα
Κάθε ίχνος δικό σου το έσβησα
Και κομμένα τα λόγια με σένα.

Πικρός καιρός μα δε θα πέσω στα πατώματα
Και ας με θέλησες εσύ ναυάγιο πλοίο
Από της Καστέλας τα στενά ως τα άσπρα χώματα

Θέμης Αδαμαντίδης – Η νύχτα μυρίζει γιασεμί (DJ Panos Haritidis Summer Edit)

Ήταν το 1982, όταν ο Θέμης Αδαμαντίδης (με διαφορετικό μουσικό ύφος από ότι σήμερα), ερμήνευε στο album «Τα Βοριαδάκια» το Η νύχτα μυρίζει γιασεμί, σε μουσική του Μάριου Τόκα και στίχους του Σαράντη Αλιβιζάτου.

Εν έτη 2015 και αφού αρκετά Ελληνικά τραγούδια παραμένουν διαχρονικά, ο DJ Panos Haritidis, πειράζει όσο πρέπει το τραγούδι του Θέμη Αδαμαντίδη Η νύχτα μυρίζει γιασεμί και το κυκλοφορεί την κατάλληλη περίοδο, τώρα που μπήκε η άνοιξη.

Εδώ να σημειώσω πως κυκλοφορούν κατά καιρούς πολλά unofficial remixes όπου κυριολεκτικά καταστρέφουν το original τραγούδι. Στο συγκεκριμένο όμως, ο Panos Haritidis έκανε εξαιρετική δουλειά. Ήδη προστέθηκε στην δική μου playlist!

Parov Stelar – The Demon Diaries // Επιστρέφει με νέο διπλό άλμπουμ

O Parov Stelar, ο μάγος του electro swing που αποθεώνεται από το ελληνικό κοινό, αλλά και παγκοσμίως, επιστρέφει με ολοκαίνουργιο διπλό άλμπουμ, το οποίο και θα παρουσιάσει ζωντανά στη χώρα μας αυτό το καλοκαίρι.

Ο Parov Stelar είναι ένας από τους καλλιτέχνες που κάνει πάντοτε sold out εμφανίσεις στη χώρα μας, τα προηγούμενα άλμπουμ του έχουν βρεθεί στο top 10 των ελληνικών chart, ενώ κομμάτια όπως το “The Sun”, “La Calatrava”, “The Princess”, “The Phantom” έγιναν μεγάλες επιτυχίες στο ελληνικό ραδιόφωνο.

Το νέο άλμπουμ του Parov Stelar είναι διπλό και θα κυκλοφορήσει στις 4 Μαΐου από τη Feelgood Records. To πολυαναμενόμενο “The Demon Diaries” περιέχει 24 ολοκαίνουργια κομμάτια, ενώ περιέχει και την τεράστια ραδιοφωνική επιτυχία “The Sun”, αλλά και το ολοκαίνουργιο single του “The Demon Dance” που σίγουρα θα γίνει το μουσικό θέμα αυτού του καλοκαιριού. Όλες οι συνθέσεις, χαρακτηρίζονται από τον electro swing ήχο του και τους ξεσηκωτικούς ρυθμούς που λατρεύουμε. Πρόκειται για ένα άλμπουμ που σίγουρα θα χαρακτηρίσει και θα ντύσει μουσικά ολόκληρη τη χρονιά. Ο ίδιος πάντως, φρόντισε να μοιραστεί μερικές στιγμές του δίσκου μέσα από το επίσημο κανάλι του στο YouTube – Πατήστε εδώ

Αυτό το καλοκαίρι, ο Parov Stelar θα εμφανιστεί μαζί με την μπάντα του για μοναδική φορά, γι’ αυτή τη χρονιά, στην Ελλάδα στα πλαίσια του Ejekt Festival παρουσιάζοντας τον νέο δίσκο του δίσκο, αλλά και πολλά ακόμα αγαπημένα κομμάτια από όλη την καριέρα του. Το Εjekt Festival θα πραγματοποιηθεί στις 15 Ιουλίου, στην Πλατεία Νερού. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Ακούστε το νέο single The Demon Dance

Ο άνθρωπος που έφτιαξε το σύστημα ήχου που μπορείς να παίξεις όσο δυνατά θες χωρίς να ενοχλείς τους γείτονες!

Ο Xergio Córdoba, ένας μηχανικός ήχου και mastering από την Ισπανία, έφτιαξε (με πατέντα παρακαλώ), ένα σύστημα ήχου που βασίζεται στην ψυχοακουστική και επιτρέπει στον χρήστη να παίζει δυνατή μουσική σε clubs ή σε όποιο άλλο μέρος (ανοιχτό ή κλειστό), διατηρώντας τα ίδια db!

Η πατέντα ονομάζεται Masn´live© και είναι ουσιαστικά ένας επεξεργαστής ο οποίος μόλις ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε σύστημα ήχου, σου επιτρέπει να απολαμβάνεις δυνατή μουσική, χωρίς να έχεις το άγχος της αστυνομίας…

Διαβάστε περισσότερα για το Masn´live© εδώ ενώ στο vice.com μπορείτε να διαβάσετε όλη την συνέντευξη του Xergio Córdoba (στα Αγγλικά).

Chris Madem, George Absent – Need In You new single

Ο DJ και παραγωγός Chris Madem με τον George Absent, κυκλοφόρησαν το νέο indie dance / nu disco single με τον τίτλο Need In You. Ένα track που θα αγαπήσετε, ενώ και τα remixes που κυκλοφορούν από τους Ryan Dupree, Rockaforte, Anas.A, είναι άκρως εντυπωσιακά!

Buy the single at Beatport.

The Hellenic duo Chris Madem and George Absent are here to blow your mind with their new single Need In You. It will be definitely break the walls. Not to mention the remixes which are pretty awesome too and done by Ryan Dupree, Rockaforte, Anas.A

Γιάννης Χαρούλης – Έλα πάρε με (DJ Pantelis remix)

Στην Ελλάδα, έχουμε συνηθίσει να ακούμε τα τελευταία remixes, official ή unofficial, σε τραγούδια κυρίως mainstream ραδιοφωνικές επιτυχίες.

Όμως ο DJ Pantelis, ο οποίος ασχολείται με δικές του παραγωγές και remixes από το 1990, με μεγάλες συνεργασίες στο ενεργητικό του, αποφάσισε να κάνει την ανατροπή. Έτσι, πήρε το τραγούδι Έλα πάρε με, που ερμηνεύει ο Γιάννης Χαρούλης και από μία αισθαντική παραδοσιακή μπαλάντα, το μετέτρεψε ένα ethnic house track, ιδανικό για τους djs που κάνουν warm up σε μαγαζί με Ελληνικά τραγούδια.

Ίσως ένα από τα πιο πετυχημένα remixes που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Ο DJ Pantelis, ρίσκαρε και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!

Livin R & Zeff – Easy feat. Louise Carver new single / Video Clip

O Livin R και ο Zeff μετά τις συνεργασίες τους με το Ρουμάνο Mike Diamondz (That Night) και τους Σουηδούς Gravitonas (Inferno), επιστρέφουν στις διεθνείς συνεργασίες.

Στα φωνητικά του νέου τους single «Easy» είναι η Louise Carver από τη Νότιο Αφρική, γνωστή από τη μεγάλη επιτυχία των 00’s «Pornorama Carver – I’d Say Yes».

Η πιο πρόσφατη συνεργασία της ήταν με τον Laidback Luke, ο οποίος βρίσκεται στο Top 30 των DJs παγκοσμίως σύμφωνα με το DJ Mag, ενώ το κομμάτι παρουσιάστηκε στην TomorrowLand 2014 από τον ίδιο.

Music: Livin R, Zeff, Louise Carver
Lyrics: Louise Carver